reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Blažková

Katarína Blažková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Keď mám pretlak myšlienok a nik ma nechce počúvať, chŕlim to všetko sem. Zoznam autorových rubrík:  Materstvo a to ostatné...NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Svokra, z ktorej (m)razí

Katarína Blažková

Svokra, z ktorej (m)razí

Dobrá svokra je svokra, (nejaká Evka, Božka, Jožka...), ktorú štandardne voláme menom, spravidla sa stretávame minimálne raz do týždňa (a nie za trest) a od ktorej si bezproblémov vypýtame recept na tú jej fasa dobrú fazuľovú.

  • 13. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 738x
  • 12
Život so psychopatom ako liek

Katarína Blažková

Život so psychopatom ako liek

Žiť s duševným mrzákom alebo psychopatom nie je pre každého. Vyžaduje si to slušnú dávku odvahy, veľa finančných prostriedkov, adrenalínovú povahu a úctihodnú energetickú zásobu.

  • 10. máj 2017
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 6 849x
  • 7
Istota je kravina, nie guľomet

Katarína Blažková

Istota je kravina, nie guľomet

Žiadna istota na tomto svete nejestvuje a nikdy ani nejestvovala. Opak tvrdí len poisťovák v maturitnom obleku s buzi taškou na pleci a ''Ficovolič''.

  • 22. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 100x
  • 8
Nie sme šťastní

Katarína Blažková

Nie sme šťastní

Šťastie je ťažko definovateľné, ale my, ľudia, sme hluchí, slepí a hlúpi veční sťažovatelia s klapkami na očiach. A zabudli sme vážiť si aj tie drobné veci...

  • 16. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 509x
  • 5
Čo vy muži vlastne chcete?

Katarína Blažková

Čo vy muži vlastne chcete?

Toľko žabiakov som pobozkala a stále hľadám ženícha. Uvažujem... čím to je, že som stále sama??? Aj som pekná, aj som múdra, aj gazdiná som, skromnosť mi nechýba... Nužžž...neviem.

  • 13. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 018x
  • 64
reklama
Keď žena naozaj miluje

Katarína Blažková

Keď žena naozaj miluje

Kedysi som si myslela, že láska je samozrejmá automatická vec a na jej získanie stačí použiť príslušné zaklínadlo a dobrovoľne ho zapiť elixírom lásky - a je to v suchu! Hm...Nefunguje...

  • 2. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 015x
  • 1
Dokonalý muž

Katarína Blažková

Dokonalý muž

Kde nájsť prima chlapa je sakramentsky dobrá otázka, avšak s odpoveďou to jednoduché nie je, pretože jestvuje široká škála všemožných miest, kde sa tie raritné a najlepšie kusy skrývajú/prebývajú/nachádzajú.

  • 1. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 263x
  • 17
Alkoholici medzi nami

Katarína Blažková

Alkoholici medzi nami

Život s človekom, ktorý slope, je náročný. Je jedno, či ste v pozícii rodiča, dieťaťa, či partnera. Pokiaľ s opitým nedržíte tempo, pomaly vás to zabíja. Psychicky. Pokiaľ s ním tempo držíte, zomriete...

  • 17. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 349x
  • 27
Tehotenstvo, materstvo a veci s tým súvisiace

Katarína Blažková

Tehotenstvo, materstvo a veci s tým súvisiace

Vždy som chcela mať bujnú hrivu a poprsie. Nemala som ani jedno, iba veľký zadok a bujnú fantáziu...

  • 12. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 843x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu